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#LS17# Holzhacker TD3 v1.3.0.0

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Kastor
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Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon Kastor » Fr 2. Dez 2016, 10:58

:crazy: ja wo sollen denn 300000l hin passen.

Mfg
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lappyTrucker
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Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon lappyTrucker » Fr 2. Dez 2016, 11:17

@kastor

Was hältst du von nem Hochsilo anstatt von dem offenen Bunker?? Würde die Anlage optisch kleiner machen.
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Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon MorDecai » Fr 2. Dez 2016, 11:55

Code: Alles auswählen

Error: Can't load resource 'E:/Mis Documentos/My Games/FarmingSimulator2017/mods/futtermischer/textures/Betonwand512.dds'.
E:/Mis Documentos/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Holzhacker_placeable/holzhacker.i3d (137.74) ms


I have exaggerated a little the position, but have low foundation :

Bild

The info panel is cross:

Bild

kevink98

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon kevink98 » Fr 2. Dez 2016, 12:10

MorDecai hat geschrieben:The info panel is cross:

Bild


The panel isn't cross, it's right! "Hackschnitzel" is in englich woodchips and "Holz" logs.

MorDecai hat geschrieben:I have exaggerated a little the position, but have low foundation :

you must put the fabrik on a straight surface.

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Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon MorDecai » Fr 2. Dez 2016, 12:16

yes?¿ resources is woodchips and production is logs? are you sure? see the values, the cross is in digital panel.

kevink98

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon kevink98 » Fr 2. Dez 2016, 12:55

ohh, there is a other error. resources and production must be change. I think this error is in the l10n Entrys in the moddesk. There is exchange resources and production.

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Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon MorDecai » Fr 2. Dez 2016, 13:00

No, the error is in i3d file, the position translation in object "Displays". The Displays Product is in position to resource and the Displays Resource is in position to Product.

kevink98

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon kevink98 » Fr 2. Dez 2016, 13:03

no :lach:

normally is in the infobox first the resources and then the products :pfeif:

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joker301069
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Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon joker301069 » Fr 2. Dez 2016, 13:18

Nur mal so am Rande..Ich glaube net das die Bäume den FillType woodChips haben ,war das net wood ? :)
Kein Support per PN! Nur im Forum und für Marhu Mods :D

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Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Beitragvon sushidelic » Fr 2. Dez 2016, 13:22

da müsste man sich mal auf 'n standard einigen :lach:
Das Leben ist ein scheiß Spiel, hat aber ne geile Grafik.


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