Seite 3 von 9

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 10:58
von Kastor
:crazy: ja wo sollen denn 300000l hin passen.

Mfg

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 11:17
von lappyTrucker
@kastor

Was hältst du von nem Hochsilo anstatt von dem offenen Bunker?? Würde die Anlage optisch kleiner machen.

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 11:55
von MorDecai

Code: Alles auswählen

Error: Can't load resource 'E:/Mis Documentos/My Games/FarmingSimulator2017/mods/futtermischer/textures/Betonwand512.dds'.
E:/Mis Documentos/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Holzhacker_placeable/holzhacker.i3d (137.74) ms


I have exaggerated a little the position, but have low foundation :

Bild

The info panel is cross:

Bild

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 12:10
von kevink98
MorDecai hat geschrieben:The info panel is cross:

Bild


The panel isn't cross, it's right! "Hackschnitzel" is in englich woodchips and "Holz" logs.

MorDecai hat geschrieben:I have exaggerated a little the position, but have low foundation :

you must put the fabrik on a straight surface.

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 12:16
von MorDecai
yes?¿ resources is woodchips and production is logs? are you sure? see the values, the cross is in digital panel.

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 12:55
von kevink98
ohh, there is a other error. resources and production must be change. I think this error is in the l10n Entrys in the moddesk. There is exchange resources and production.

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 13:00
von MorDecai
No, the error is in i3d file, the position translation in object "Displays". The Displays Product is in position to resource and the Displays Resource is in position to Product.

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 13:03
von kevink98
no :lach:

normally is in the infobox first the resources and then the products :pfeif:

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 13:18
von joker301069
Nur mal so am Rande..Ich glaube net das die Bäume den FillType woodChips haben ,war das net wood ? :)

Re: #LS17# Holzhacker TD3 v1.0.0.0

Verfasst: Fr 2. Dez 2016, 13:22
von sushidelic
da müsste man sich mal auf 'n standard einigen :lach: